Tuesday, August 28, 2012

:: Eidul fitri 2012::



Salam'alaik..

Salam Eid Mubarak! Alhamdulillah,kembali kepada fitrah.. Moga diri kita bertambah baik dari sebelumnya dan mempunyai bekalan untuk mengharungi 11 bulan mendatang dengan tetap istiqamah bersama amal2 soleh seperti yg telah kita usahakan di bulan Ramadhan lalu.. 

Tahun ni raya pertama di Ipoh.. pulang pada 29 Ramadhan hinggalah 3 Syawal 1433H.. Sejak dah  bertambah bilangan ahli keluarga (menantu dan cucu), ayah mertuaku membawa kami semua bergambar potret di studio.. payah jugak lah nak tngkap gambar dengan budak2 yg bermacam ragam ni.. huhu..

Tahun depan, bertambah lagi kot cucu Tok Miah dan Wan.. sape eh? hehee.. insyaAllah, kalau murah rezeki.. 

nota kaki: saya belum preggy lagi, tp teringin gak baby girl bila tgk kwn2 ramai dpt anak.. :p

Monday, August 13, 2012

:: Buka puasa Bioinfo::

Gmbar berbuka di Wong Solo, Kampung Bharu ihsan dari Raihan..


Salam'alaik..

Macam thn lepas, Bioinfo rajin buat buka puasa beramai2..hehe.. Thn lepas pertama kali berpuasa dgn kehadiran anak, thn ni lebih ceria since Arsyad dah pndai jalan.. :)

my hubby pada mulanya tak mau ikot, akhirnya sudi juga nak teman kan saya berbuka bersama kwn2.. maklum lah, coursemate sume perempuan je.. x de geng,, geng dgn Arsyad jelah jawabnya, hehe..
Thn lepas, terima kad jemputan kawin Shakina, puasa thn  ni dpt kad kahwin Janna pulak..  Puasa thn depan kad wangi sape plak agaknye?

moga Ramadhan thn ini lebih baik dari sebelumnya.. Pahala yg berlipat ganda ayuh kita kejar bersama..

"Ya Allah, moga Engkau temu kan lagi dengn Ramadhan yg akan datang, dan terima lah amalan2 kami, redhai lah kami dalam rahmat kasih sayang Mu.."

Wassalam